Kundtjänst & Felanmälan

Felanmälan och kundtjänst

Från den 1 april 2022 tar Fastighetsägarna över föreningens fastighetsskötsel, störningar och felanmälan från Storholmen. Den ekonomiska förvaltningen ligger dock fortsatt på Storholmen (hyra, parkering, förråd, avier). Detta innebär följande:

Felanmälan och fastighetskötsel

Kontakta Fastighetsägarna för frågor om fastighetsskötsel, störningar och felanmälning.

Telefonnummer: 08-617 76 00 mån-tors kl. 7-17, fre kl. 7-16
E-post: kundservice@fastighetsagarna.se

Akut felanmälan

Vid akuta ärenden, där det finns fara för person eller byggnad under annan tid än ovan, kontakta jouren: 08-657 64 50. Observera att utryckningar som inte är akuta kan komma att faktureras anmälaren.

Hyra, parkering, förråd och avier

Kontakta Storholmen för frågor som rör hyra av parkering, förråd, lägenhetsförsäljning, pantsättning och avier.

Telefonnummer: 08-520 25 200 helgfria vardagar mellan kl. 7-2
E-post: info@dwoqdirect.se

”Hustomte” (främst för våra äldre boende)

Hjälp med mindre fel som luftning av element, byte av lampor och dylikt. Främst för våra äldre boende. Kan även hjälpa till att komma in i 50-talsarkivet.

Lars Hansson
Söndagsvägen 55, 123 60 Farsta
Tel 073-055 08 85
lars.gh44@bahnhof.se

Postadress till Brf Skönstaholm

Brf Skönstaholm
c/o Fastighetsägarna Service Stockholm AB
Box 12871
11298 STOCKHOLM

Fakturaadress till Brf Skönstaholm

Brf Skönstaholm
c/o Storholmen Förvaltning 536
Box 56012
102 17 Stockholm